Skip to main content
0

Regulamin platformy internetowej www.oglos-upadlosc.pl

 

I. Postanowienia ogólne

II. Definicje

III. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  1. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
  2. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych
  3. Tryb postępowania reklamacyjnego

VII. Własność intelektualna

VIII. Odpowiedzialność

IX. Postanowienia końcowe

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Platforma internetowa działająca pod adresem www.oglos-upadlosc.pl prowadzona jest przez e-LAW Sp. z o.o., z siedzibą w Zabrzu ul. Wolności 330, 41-800 Zabrze, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000861588, NIP 6482800706, REGON 387113738, o kapitale zakładowym 51 000,00 PLN., adres poczty elektronicznej (e-mail): wsparcie@oglos-upadlosc.pl, tel. +48 608 692 692.
  1. Platforma www.oglos-upadlosc.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Platformę www.oglos.upadlosc.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Platformy www.oglos-upadlosc.pl jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, firm i ich logo użyte na stronie internetowej Platformy pod adresem www.oglos-upadlosc.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Platformy użyte są w celach informacyjnych, względnie marketingowych.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:

a) Kodeksu cywilnego;

b) Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827);

c) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

d) Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. nr 24, poz. 83) z późniejszymi zmianami) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

II. DEFINICJE

  1. FORMULARZ ZAKUPU (REJESTRACJI KONTA) – formularz dostępny na stronie internetowej Platformy umożliwiający zakup dostępu do usług Platformy oglos-upadlosc.pl, jednocześnie tworzący konto użytkownika ze stosownym dostępem do platformy.
  2. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. KONTO (PROFIL) – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz poufnym hasłem Usługobiorcy, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy. Warunkiem niezbędnym do założenia Konta na Platformie jest dokonanie zakupu usług, co powoduje rejestracje konta, pod warunkiem zapoznania się i akceptacją Regulaminu. Aktywacja Konta następuje po dokonaniu zapłaty, z kolei klient otrzymuje informacje na adres wskazany w Formularzu Rejestracji – na którą to drogę komunikacji klient poprzez zapoznanie i akceptacje niniejszego Regulaminu, a także poprzez czynność zakupu, Klient wyraża zgodę.
  4. LICENCJA – umowa licencyjna w rozumieniu rozdziału 5 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83).
  5. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 § 1 kodeksu cywilnego (jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną), prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Platformy.
  7. PLATFORMA – serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.oglos-upadlosc.pl, umożliwiający Użytkownikom korzystanie z zasobów niniejszej Platformy w szczególności w celu niekomercyjnego dostępu do wiedzy, know how autora i przygotowanych plików (wzorów i broszur) tekstowych, z których korzystanie możliwe jest po akceptacji warunków niniejszego Regulaminu, tym samym warunków Licencji a także po dokonaniu zakupu i opłaceniu usług/i.
  8. TREŚCI CYFROWE – dane, a w szczególności materiał video, pliki oraz treści internetowe wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej.
  9. USŁUGODAWCA, OPERATOR – Platforma oglos-upadlosc.pl prowadzona jest przez e-LAW Sp. z o.o., z siedzibą w Zabrzu ul. Wolności 330, 41-800 Zabrze, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000861588, NIP 6482800706, REGON 387113738, o kapitale zakładowym 51 000,00 PLN.
  10. USŁUGOBIORCA, UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej. Przy czym zaznacza się, iż Platforma oferuje usługi świadczone na rzecz Konsumentów, bądź osób fizycznych, prowadzących działalność gospodarczą, którzy to jednak korzystają z usług w sferze prywatnej – konsumenckiej (niekomercyjnej).
  11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Platformy.
  12. AUTOR – Daniel Nadolski.
  13. USŁUGA ELEKTRONICZNA „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS”, – tj.: Dostęp do platformy w celu niekomercyjnego, samodzielnego (przy wsparciu technicznym), korzystania z materiałów edukacyjnych w formie video, udostępnionych plików (.pdf, doc, docx,) służących jako treść instruktażowa, wzorcowa, czy też edukacyjna – poszerzona o 1 usługę „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE” sprecyzowaną w II., pkt.15., niniejszego. Zaznacza się, iż USŁUGA ELEKTRONICZNA „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” nie stanowi rodzaju profesjonalnego usługi prawnej, a w szczególności nie jest zleceniem prowadzenia sprawy Konsumenta przez Klienta.
  14. KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE – Konsultacja prawna, która może być udzielona na rzecz Klienta przez Radcę Prawnego, Adwokata lub Doradcę Restrukturyzacyjnego, będącym w stosunku zlecenia z Usługodawcą, udzielana drogą video-rozmowy, przy użyciu narzędzia udostępnionego przez Usługodawcę, w wymiarze 60 min (chyba, że do udzielenia konsultacji wystarczy czas krótszy). Przy czym zaznacza się, iż Radca Prawny, Adwokat lub Doradcę Restrukturyzacyjny, świadczy usługę we własnym imieniu, według własnej najlepszej wiedzy, w sposób autonomiczny, niezwiązany z wolą Usługodawcy.

 

III. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Platformy korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • b) MOJA UPADŁOŚĆ PLUS,
    • c) KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE
  2. Świadczenie Usług, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, na rzecz Usługobiorców w Platformie, odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie Platformy.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie Platformy treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Platformy i prezentowanych w nim materiałów.

IV. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt 1a,1b, 1c Regulaminu przez Usługodawcę jest odpłatne – Usługodawca podaje na Platformie ceny brutto zakupu usług elektronicznych.
  2. Umowa o świadczenie Usług Elektronicznych polegającej na „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” zawierana jest na czas 12 miesięcy, z możliwą opcją przedłużenia za kwotę 200 zł netto o kolejny rok. Z chwilą zakupu usługi „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” Użytkownikowi udzielana jest licencja na korzystanie wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem jego własnego postępowania upadłościowego, bądź jednej osoby fizycznej, która poprosiła Klienta o pomoc. Licencja zakazuje wykorzystywania usługi „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” w celach świadczenia usług na rzecz osób trzecich, bądź wykorzystywania w celach prowadzonej działalności gospodarczej, komercyjnych lub na rzecz swojego pracodawcy lub Zleceniodawcy, lub innego podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą. Zakup, a następnie korzystanie wymaga akceptacji i przestrzegania warunków licencyjnych. Dostęp do usługi „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” jest możliwy wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników.
  3. Użytkownikowi Platformy nie wolno korzystać z Kont przypisanych innym Użytkownikom oraz udostępniać założonego przez siebie Konta innym Użytkownikom. Użytkownik ma obowiązek zachować w tajemnicy swoje hasło dostępu. Konta są niezbywalne. Przelew jakichkolwiek praw z tego tytułu jest możliwy wyłącznie na podstawie zgody wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez Usługodawcę.
  4. Użytkownik zobowiązuje się nie upubliczniać danych osobowych bez zgody osób, których dane te dotyczą bez wyraźnej ich zgody, chyba że przepis prawa stanowi, że dane takiej osoby można upubliczniać bez jej zgody.
  5. Licencja udzielana jest bez ograniczeń terytorialnych.
  6. Użytkownik nie jest uprawniony do dokonywania we własnym zakresie lub przy udziale osób trzecich odtwarzania kodu źródłowego (ang. reverse engineering), dezasemblacji i dekompilacji Treści Cyfrowych.
  7. Użytkownik zobowiązuje się nie korzystać z oprogramowania mogącego zakłócić pracę Platformy.
  8. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, a także umożliwiające efektywne korzystanie z usługi „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS”, „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE”
    • a) dostęp do Internetu,
    • b) dostęp do poczty elektronicznej,
    • c) przeglądarka internetowa,
    • d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    • e) oprogramowanie biurowe typu „office” – wskazany pakiet Microsoft office.
  9. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Platformy w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  10. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  11. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  12. Jeżeli którykolwiek z Użytkowników poweźmie uzasadnioną wątpliwość co do Treści wprowadzonych przez innego Użytkownika do Platformy lub wiedzę na temat naruszania w jakikolwiek sposób niniejszego Regulaminu powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt Usługodawcy na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. wsparcie@oglos-upadlosc.pl.
  1. Usługodawca ma prawo modyfikować treści usługi „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” w celu ich aktualizacji, polepszania, modyfikacji.

V. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    • a) Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. „usługi MOJA UPADŁOŚĆ PLUS”).
    • b) Usługobiorca będący Konsumentem może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. wsparcie@oglos-upadlosc.pl. lub z wykorzystaniem formularza kontaktowego.
    • c) Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
    • d) Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
  2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  3. W przypadku rozwiązania umowy na zasadach określonych w V., pkt. 1., Usługobiorca nie jest zobowiązany do zwrotu dokonanej przez Klienta zapłaty na rzecz zakupu usług Usługodawcy.

 

VI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO i ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Niniejszy zapis Regulaminu dotyczy usług „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” lub/i „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE” dostarczanej drogą cyfrową, które nie są dostarczane na nośniku materialnym.
  2. Klient dokonując zakupu „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” lub/i „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE”, wyraża wyraźną i uprzednią zgodę na rozpoczęcie dostarczania treści cyfrowych „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” lub/i „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE” przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy.
  3. Klient zostaje poinformowany i akceptuje, że z chwilą rozpoczęcia dostarczania treści cyfrowych „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” lub/i „KONSULTACJA PRAWNA ON-LINE” traci prawo do odstąpienia od umowy.
  1. Zgoda Klienta na rozpoczęcie świadczenia i akceptacje utraty prawa do odstąpienia od umowy zostanie również przesłana Klientowi przez Usługodawcę poprzez e-mail.
  2. Reklamacje: W przypadku wad treści cyfrowych lub problemów technicznych, Konsument ma prawo zgłosić reklamację. Procedura reklamacji oraz sposób zgłaszania wad są opisane w dalszej części regulaminu.
  3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
    • a) Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Platformy Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsparcie@oglos-upadlosc.pl lub z wykorzystaniem formularza kontaktowego. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności dane Użytkownika umożliwiające identyfikację tj. nazwa użytkownika (login), rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
    • b) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.
    • c) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

VII. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA I PRAWA AUTORSKIE.

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.oglos-upadlosc.pl w tym nazwa Platformy, jego funkcjonalności, wygląd graficzny, logotypy, elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. „layout”), znaki towarowe, oprogramowanie oraz baza danych korzystają z ochrony prawnoautorskiej (z wyjątkiem treści wykorzystywanych na zasadach licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością e-LAW sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu, ul. Wolności 330, 41-800 Zabrze. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.oglos-upadlosc.pl, bez zgody Usługodawcy.
  2. Jakiekolwiek bezprawne lub niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu, oraz udzielanymi Licencjami wykorzystanie przez kogokolwiek, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Platformy www.oglos-upadlosc.pl, stanowi naruszenie prawa autorskiego i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną i/lub karną.
  3. Usługobiorca przesyłając Platformie pliki oraz inne Treści Cyfrowe potwierdza swoje prawo do dysponowania nimi oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych, danych osobowych oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w przypadku wystąpienia przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Platformy z tego tytułu, zobowiązuję się zwolnić Platformę i Usługodawcę z wszelkiej odpowiedzialności w związku z naruszeniami oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.
  4. Użytkownik/Klient zobowiązuje się ponadto do ich zaspokojenia w całości, a w przypadku zasądzenia jakiejkolwiek kwoty pieniężnej bezpośrednio lub pośrednio od Usługodawcy, który Treści Cyfrowe wprowadził, zobowiązuje się do zwrotu Usługodawcy całości zasądzonej kwoty powiększonej o faktycznie poniesione wydatki i opłaty związane z postępowaniem sądowym wraz z kosztami zastępstwa adwokackiego. Użytkownik będzie zobowiązany ponadto do naprawienia szkody na zasadach ogólnych.
  5. Powiadomienie o naruszeniu praw osób trzecich, o którym mowa w niniejszym rozdziale prosimy przesłać w formie pisemnej lub w formie e-mail na adres: wsparcie@oglos-upadlosc.pl oraz jednocześnie przesłać pocztą na adres Usługodawcy.
  1. Materiał VIDEO, wzory dokumentów, know-how, wiedza dot. ew. zachowania się, tworząca usługi elektroniczne „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” są chronione prawem autorskim i są własnością Daniel Nadolski.
  2. Kupując „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” nabywca uzyskuje licencję do korzystania z materiałów na czas 12 miesięcy, z możliwą opcją przedłużenia za kwotę 200 zł netto o kolejny rok. Z chwilą zakupu lub/i „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS”, Użytkownikowi/Klientowi udzielana jest licencja na korzystanie z tych Treści, wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem jego własnego postępowania upadłościowego, bądź jedynie jednej innej osoby fizycznej, która poprosiła Użytkownika o pomoc. Licencja pozwala na wykorzystywanie usługi, dostępu w celu niekomercyjnego, samodzielnego (przy wsparciu technicznym), korzystania z materiałów edukacyjnych w formie video, udostępnionych plików (.pdf, doc, docx,) służących jako treść instruktażowa, wzorcowa, czy też edukacyjna. Zaznacza się, iż USŁUGA ELEKTRONICZNA „MOJA UPADŁOŚĆ PLUS” nie stanowi rodzaju profesjonalnego usługi prawnej, a w szczególności nie jest zleceniem prowadzenia sprawy przez Klienta. Użytkowanie wymaga akceptacji i przestrzegania warunków licencyjnych. Zakup dostępu nie przenosi na nabywcę żadnych praw autorskich do materiałów kursu.
  3. Kopiowanie, rozpowszechnianie, publiczne udostępnianie, modyfikowanie lub wykorzystywanie materiałów Usługodawcy w jakikolwiek inny sposób niż dozwolony przez niniejszą licencję, bez uprzedniej pisemnej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich, rodząc odpowiedzialność prawną.

 

IX. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Usługodawca podejmuje dostępne mu środki, w celu ochrony danych Użytkowników.
  2. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Platformie były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo i przy pełnym poszanowaniu praw konsumenta.
  3. Użytkownicy/Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Platformie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem informacji niejawnej lub innych tajemnic ustawowo chronionych, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych, a także przetwarzaniem danych osobowych Użytkowników/Klientów niezgodnie z celami Platformy lub z naruszeniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Usługodawca zobowiązuje się w miarę możliwości informować z wyprzedzeniem Użytkowników o możliwych zakłóceniach w funkcjonowaniu Platformy, w szczególności o przerwach w dostępie.
  5. Usługodawca nie jest odpowiedzialny w stosunku do Usługobiorców niebędących Konsumentami:
    • a) za jakiekolwiek szkody i straty bezpośrednio lub pośrednio (łącznie ze szkodami z tytułu utraty zysków z prowadzenia przedsiębiorstwa, przerw w działalności przedsiębiorstwa lub utraty informacji gospodarczej oraz innymi szkodami o charakterze majątkowym), powstałe z powodu użycia, niemożliwości użycia lub błędnego działania oprogramowania Platformy, szkody powstałe w wyniku wyłączenia lub awarii systemu teleinformatycznego, awarii sieci energetycznej,
    • b) w związku z niewłaściwym korzystaniem z Platformy przez Usługobiorcę niebędącego Konsumentem oraz nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego czy też systemu łączności, za pomocą których Usługobiorca łączy się z systemem Platformy,
    • c) za ewentualne szkody powstałe w wyniku błędów, awarii i przerw w funkcjonowaniu Platformy lub spowodowane nieprawidłowym zapisem lub odczytem danych pobieranych przez Usługobiorców,
    • d) za zakłócenia w prawidłowym funkcjonowaniu Platformy, a także utratę danych Usługobiorców niebędących Konsumentami powstałe w wyniku działania siły wyższej lub osób trzecich,
    • e) za działania osób trzecich polegające na niezgodnym z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem wykorzystywaniu danych oraz materiałów umieszczonych w Platformie,
    • f) za niemożność zalogowania się w systemie Platformy spowodowaną w szczególności: jakością połączenia, awarią systemu teleinformatycznego lub sieci energetycznej, błędną konfiguracją oprogramowania Usługobiorców niebędących Konsumentami,
    • g) za skutki związane z utratą hasła.

 

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Platformę zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Zmiany dokonane w Regulaminie Platformy przez Usługodawcę, wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany, tj. drogą e-mail o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia Usługobiorcy o zmianach przez Platformę.
  3. O zmianach Usługodawca poinformuje Usługobiorcę drogą elektroniczną wysyłając powiadomienie na kontaktowy adres poczty elektronicznej.
  4. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
  6. Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  7. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.